Monday, November 29, 2010

DAULAT TUANKU ......patek bangga berbangsa Melayu

esok sudah tentu semua papers akan mansiarkan titah DYMM Sultan Selangor yang menyatakan kebimbangan Baginda kerana ada anak bangsa Melayu yang sanggup menggadaikan hak hak sebagai rakyat Malayu kepada bangsa lain demi mengejar kuasa dan sokongan yang mungkin dapat di perolehi melalui orang orang bukan Melayu.
Titah Baginda ," apakah mereka tidak merasa bangga berbangsa Melayu dan menjadi umat Melayu di negara yang asalnya bernama Persekutan Tanah Melayu?".
kalaulah baginda Sultan dapat melihat perkara yang jahil ini, apakah ada bijak pandai yang di katakan sebagai anugerah dari Tuhan itu telah kabur mata dan kelam hanya untuk mengajar cita cita untuk menjadi Perdana Menteri. Apa guna jadi perdana menteri jika bangsa sendiri menjadi hamba di negara sendiri dan di anianya ibarat dijajah oleh bangsa asing. dalam itu pulak ada yang sanggup dilabelkan sebagai penderhaka bangsa melayu....!!!! hoi brother !!!awak tu bangsa apa? jangan lupa awak di situ kerana orang Melayu yang undi !!! nak harapkan Cina dan INdia ? lu tengok lah nanti PRU 13 nanti...awak akan jadi penderhaka sebenarnya...!!!siapkan lah secepatnya lot disebelah LGT di Goh Tong Jaya atau di NIlai Memorial keran adi lain tempat telah di khaskan untuk orang Melayu betragama Islam saja.
Sebagai seorang Islam berbangsa Melayu, saya menjunjung tinggi titah DYMM Sultan Selangor...dan saya berdoa agae negara ini di lindungi dari karenah manusia durhaka seperti yang kita semua tahu....DAULAT TUANKU !!

No comments:

Post a Comment