Monday, January 16, 2012

Hassan Ali Pembela Islam

Datuk Dr.Hassan Ali walaupun di kritik keras oleh beberapa pemimpin PAS dan telah di pecat pula dari parti tersebut , beliau tetap dengan pendirian beliau untuk mempertahankan kesucian agama Islam, hak hak umat Melayu dan seterusnya berdiri berani menetang puak puak pembangkang yang menuduhnya dengan berbagai perkara.
Tetapi yang nyata Hassan Ali tetap Hassan Ali iaitu menentang sesiapa yang cuba dan akan mengkhianati agama Islam.Sayabbas Hassa Ali.
Beliau nyata tidak bersetuju dengan Anwar yang telah berterangan berpihak kepada DAP dan puak prularisme dan PKR yang mahu menjual maruah Melayu.Oleh kerana itu PAS di paksa oleh sekutunya supaya memecat Hassan Ali. Apakah Hassan Ali berdosa kerana cuba mnyelamatkan agama dan maruah bangsanya?
Mengapa Hadi Awang tidak boleh berfikir didalam situasi ini? Nampaknya Haji Hadi dan TG Nik Aziz telah di pengaruhi oleh janji janji yang di tabur oleh Anwar. Haji Hadi dan Nik Aziz telah tumpahkan air di periuk kerana mengharapkan hujan dari langit .
MasyaAllah , apakah yang akan berlaku dengan bangsa ini? anwar adalah penderhaka bangsa dan agama. Marilah kita semuaa berdoa agar Allah memberi kita petunjuk dan jalan yang benar untuk mengelak dari dugaan Allah yang mungkin akan datang . Wa a u zubillah.

No comments:

Post a Comment