Wednesday, April 18, 2012

BIUdak budak yg belum DEWASA

Galagat Adam Adli dangeng geng dia yg tengah dok buat kempen anti PTPTN di dataran Merdeka aku ibaratkan sebagai budak budak yg belum berfikiran dewasa. Mereka adalah pelajar yg masih menuntut dan di dalam lain erti kata BELUM CUKUP MATANG! Tetapi org sebeginilah yg senang di pengaruhi oleh syaitan bertopengkan manusia. Mereka ini tak perlu lah aku dedahkan di ruangan ini . aku tak mau dorang mendapat publisiti yg mereka tak patut dapat. Mereka yg telah mendapat kemudahan PTPTN sekarang mahu pinjaman yg mereka buat di langsaikan oleh Kerajaan ! dalam lain kata orang lain yang berhutang , orang lain pulak yg perlu membayarnya. Baguslah begitu , tetapi sadarkah mereka ini bahawa wang pinjaman PTPTN yg mereka telah gunakan adalah dari KWSP ?Saya akan berpenen tak beberapa lama lagi , dan saya tak mahu wang pencen saya di potong kerana ada barua yg tak bayar pinjaman PTPTN ! Mereka yg menciptA ISU INI JANGAN DOK GELAK SAJA ! Kami tau siapaalang nya yg sebenar! Selepas pilihanraya Umum 13 nanti kami akan HAYUN betul betul Adam Adli dan Tok Guru Tok Guru nya yg membakar jiwa mereka dgn hasutan yg jahat ini. Allah itu maha berkuasa dan maha mengetahui , yang benar akan timbul juga akhirnya. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment