Saturday, January 22, 2011

CALON PAS DI TENANG -NORMALA - DAH TAK CONFIDENT !!!!!

Baru jer lepas penamaan calon, CheGu Normala dah mula gelabah...ini ialah kerana gagal mendapat bantuan dan sokongan padu dari AJK PAS Tenang. Wah,ribut juga Dalam PAS sekarang ni di Tenang....dalam kecoh kecoh macam ni, ibu calon PAS juga di kabarkan sebagai tidak merestui anak nya bertanding dan meletak jawatan sebagai guru. di kabarkan , si ibu jatuh airmatanya merayu agar si anak tidak melepaskan jawatan hanya kerana cita ciyta politik yang tidak menentu itu.
tapi apa kan daya si anak telah membuat keputusan dan bertindak melanggari kata kata si ibu yang menangis. tangisan ibu sudah tidak berdaya menahan hasrat nafsu nrakus anak dalam politik .
dengan bertanding sebagai calon PAS, Ormala sekarang sudah kehilangan pekerjaan tetap dan kemungkinan juga suami nya juga akan menerima nasib yang sama kerana berpolitik secara aktif dan menentang kerajaan .dengan itu, siapa yang rugi,tiada siapa yang boleh membantu kerana melanggar kata kata nasihat ibu....terima lah habuan sebagai anak yang derhaka kepada ibu.
didaloam hal ini PAS lah hyang bertanggung jawab dalam memporakperandakan keluarga CheGU Normala...kita hanya dapat berdoa agar CHe GU NOrmala menarik balik kertas pencalonan nya selagi masa masih ada.

No comments:

Post a Comment