Friday, January 14, 2011

video kematrian TBH

aku terjumpa video filem Bruce Lee yg diolah kata tutur agar memperlihatkan kemarahan org cina mengenai tribunal inkues kematian TBH. siapa sebenarnya yg berperanan besar? SPRM?pegawai SPRM atau DAP? dalam hal ini dilihat DAP mengambil kesempatan melagakan SPRM dgn cina Malaysia. mengapa Boss TBH tidak di panggil oleh mahkamah ? mengapa pegawai 2 sprm sahaja yg di soal oleh mahkamah?
dgn edaran video2 ini org cina akan menjadi bertambah marah terhadap kerajaan BN dan inilah yg di mahukan oleh DAP .DAP berhasrat berkuasa dalam negara ini dan akan menjadikan negara ini seperti singapuraa sekarang.tetapi DAP terlupa satu perkara, melayu Malaysia bukan seperti melayu singapura yg telah menjual negara mereka kepada cina. melayu maalaysia akan bangun menentang siapa saja yg mempertikai hak hak melayu dalam negara ini termasuk kedudukan raja raja Melayu.
sekiranya org cina mahu mencuba , silakan lah....tetapi selepas ini melayu tidak akan memaafkan cina lagi, dan cina akan di ajar seperti mana Indonesia mengajar org cina . kalau itu yg org cina mahu....silakan lah ,, ayuh kita masuk ke gelanggang. pantang anak melayu di cabar...( Hang Tuah )

No comments:

Post a Comment