Friday, December 10, 2010

ANWAR DAH GELABAH !!!

Bila Saiful ke Mekah buat haji, di Malaysia Anwar dah jadi sasau, gelisah , duduk tak kena ,makan tak kenyang dan tidur tak lena. Dia lari ke Australia cuba pujuk beberapa ahli parlimen sana masuk campur dalam kes liwat II dia dengan harapan parlimen Australia dan kerajaan Australia paksa kerajaan Malaysia bebaskan Anwar dari kes ini.
Maka datanglah seorang MP Bebas dari Australia dan Anwar bawa dia ke Parlimen konon na tunjuk yang Parlimen Malaysia pun berat sebelah macam dalam mahkamah juga.
Kawan tu pun buat lah kenyataan akhbar menyokong Anwar . satu soalan: Mengapa sorang jer yang peduli nak datang , mengapa Anwar tak angkut seluruh anggota parlimen Australia datang ke sini dan buat street demo dengan dia depan Masjid Negara?
Dah tak tau nak kemana lagi kah Anwar? kau enjoylah masa bebas ni selagi ada . Tak lama lagi gtu kau akan merengkok dalam penjara lah...tu pun kalau kau tak lari keluar daru negara ni...! tapi melihat tingkah laku kau , aku yakin kau akan lari keluar dari Malaysia dan tinggal dalam buangan sendiri di luar negeri. kalau korang semua tak petrcaya , lihat saja nanti bila Mahkamah nak buat keputusan..Anwar dah berada di luar negara...!!!!  apa dia nak takut harta dia berlambak di kuar Malaysia ...hadiah dari Amerika !!!

No comments:

Post a Comment