Tuesday, December 14, 2010

JANGAN BIARKAN ANWAR BUAT IKUT SUKA HATI DIA ..

Hari ini bapa Saiful telah serah surat kepada Yang diPertuan Agong minta kes mahkamah anak nya dengan Anwar di cepatkan . Baguslah macam tu bukan macam pak Sheikh kita yang mahu kes ini di gugurkan terus atau di tangguhkan sehingga selepas PRU 13 nanti. Peguam Negara kenalah beri perhatian sikit dan jangan dok asyik layan Anwar laknat tu buat ikut suka hati dia dalam mahkamah. minta tangguhlah, saman sana saman sini , tuduh hakim tak adil dan tak layak lah.....orang ramai pun dah naik jelak dengan tindak tanduk Anwar ini. Dia fikir dia boleh terlepas....hang tengok lah kali ni, hukuman akan lebih berat lagi jika bersalah....!!!
Selapas Wikileaks buat pendedahan , mengapa Anwar tak saman depa ni? yang nak dok saman Dr.Mahathir tu nak buat apa? Sebaiknya berterima kasih kepada Dr.Mahathir kerana berjaya sekat rancangan hang nak berkuasa di dalam negara ni. Allah itu maha mengetahui dan maha adil....kalau lah negara ni dah terlepas kepada Anwar , tak tau lah apa yang dah terjadi......!!!!!?????
Ini semua adalah berkat doa Saiful depan Kaabah supaya keadilan di perlihatkan Allah secepat mungkin. dan sekarang ia nya berlaku dan terbongkar satu demi satu dan aku yakin Kak Wan akan turut buat kenyataan tak lama lagi . Cukuplah Kak Wan menanggung dosa, mengaku sajalan apa yang di tuduh Saiful itu adalah benar dan apa berlaku sebelum ini pun adalah benar segalanya.

No comments:

Post a Comment