Saturday, December 18, 2010

PAS NAK TANDING LAGI ??

Dengar kata PAS nak tanding lagi di DUN Tenang? Silakan lah....selepas kalah teruk di DUN Galas , PAS nak lagi bertanding di DUN Tenang? Kalau betul PAS nak bertanding kami tetap terima kerana BIARLAH BULAN BICARA SENDIRI ...PAS akan bercakap sorang sorang macam orang gila dan kita akan buat bulan itu sampai gerhana dan lari lintang pukang ke bawah ketiak Nik Aziz . Nik Aziz ni mengaku sorang Tok Guru, tapi dimana tempat dia mengajar sehingga dapat gelaran Tok Guru. Heran juga yer? orang tak pernah mengajar pun boleh di panggil Tok Guru. anak murid dia tu ramaikah? apa subjek yang dia ajar ? mungkin ajaran sesat..
Sebab itulah kalau PAS masih berselindung di bawah ketiak Nik Aziz yang staus tok gurunya boleh di pertikaikan, selagi itulah PAS tidak akan membuat perubahan seperti yang di mahukan oleh ahli ahlinya.Yang pelik tu dah ada ahli PAS dari golongan kafir yang sudah tentu bukan penganut Islam.adakah mereka juga berhak untuk di pilih sebagai pemimpin di berbagai peringkat parti?
Jadi PAS nak bertanding juga? itu satu keputusan yang sangat baik untuk BN kerana PAS akan menjadi mangsa mudah untuk di telan dan di gunyah hidup hidup. DUN Tenang akan menjadi medan Bagan Pinang kedua .....PAS akan di telan hidup hidup dan pengikutnya lari lintang pukang tinggalkan Johor pada jam 12 tengah hari pada hari mengundi....percaya lah dan kita sama lihat nanti......

No comments:

Post a Comment