Friday, December 3, 2010

JOM KITA BUAT DEMO SOKONG RAJA RAJA MELAYU DAN KETUANAN MELAYU DI MALAYSIA

Hari ini aku rasa bersemangat dan turut serta anak bangsa aku berdemo demi memberi sokongan kepada DYMM Raja Raja Melayu dan mempertahankan hak hak orang Melayu di dalam negara ini dari di rampas dan di goyang dengan rakusnya oleh beberapa penderhaka Melayu yang disogok sokongan oleh barua barua Cina dan India yang tak sadar diri. Bangsat Cina dan INdia di negara ini perlu sadar yang orang Melayu telah bermurah hati bersetuju memberi kerakyatan negara ini kepada mereka semasa kemerdekaan tahun 1957dulu.
Tetapi keikhlasan orang Melayu di balas dengan tuba dan barua barua bangsat ini sekarang cuba pula untuk ambil alih kuasa dalam negara ini dengan memperalatkan haprak macam Anwar Ibrahim yang sanggup buat apa saja asalkan boleh di lantik sebagai Perdana Menteri. Kalaua lah hanya nak jadi PM Anwar tak perlu jadi tali barut Cina DAP dan India PKR.Sekiranya di layak rakyat akan beri peluang kepada dia tapi sekarang ni semacam hendak memaksa rakyat supaya mekantik dia sebagai PM. Sebab  itu lah dia dan Kak wan bersetuju supaya haak orang Melayu dalam perlembagaan di hapuskan dan kita hidup umpama seperti di Singapura. Semuaa rakyat ada hak yang sama kecuali rakyat berbangsa Melayu yang tak boleh pegang jawatan tinggi dalam angkatan tentera dan Polis.
Saya menyeru kepada semua rakyat Melayu Malaysia, mari kita bersatu menentang penderhaka ini dan hapuskan mereka dalam PRU akan datang. Talkin kan mereka satu persatu dan halau penderhaka ini dari dari bumi Malaysia. Jika dulu Anwar ajar rakyat berdemo menentang apa yang di sifatkan nya sebagai kezaliman, sekarang kita guna kaedah yang sama untuk menentang penderhakaan yang di pelopori oleh Anwar dan suku sakatnya  sekarang . Mari kita tunjukkan yang Melayu benar benar tak hilang di dunia !!!!

No comments:

Post a Comment