Thursday, December 2, 2010

MENGAPA ANWAR CABAR NAJIB UMUM PRU 13 TAHUN DEPAN?

Ini banyak orang yang tak tau mengapa Anwar dok asyik cabar Najib umum PRU 13 tahun depan. Sebabnya senang saja..dia dah tahu yang dirinya bersalah dalam kes tunggang jubor yang kemungkinan besar akan di umumkan dalam mahkamah pertengahan tahun depan. Oleh yang demikian kerana rasa takut Anwar ingin gunakan kuasa politik jika PKR menang dalam PRU 13 nanti untuk paksa mahkamah istihar dirinya DIRINYA TIDAK BERSALAH!!!! ini saja alasan nya. Dia takut !!!  sebab itulah dia buat macam,-macam nak rosakkan prosiding mahkamah dengan berbagai helah dan tipu daya bagi memeningkan hakim.
Tapi kita semua percaya yang Allah maha itu maha benar dan maha mengetahui, setiapang salah tak akan terlepas begitu saja walaupun ada perakuan yang Anwar adalah anugerah dari Tuhan. Saya berpendapat ini bukan satu anugerah tapi sebagai satu ancaman dan musibah kepada negara ini kerana ada insan nya yang akan sanggup menggadai maruah bangsanya kepada Cina bangsat hanya untuk mendapat sokongan jadi Perdana Menteri. Tuhan itu maha kaya dan maha mengetahui segalanya maka deenagn itulah tidak di restui Anwar jadi pemimpin dalam negara ini. jadi pemimpin pembangkang pun sudah cukup.
Oleh yang demikian, Anwar tak perlu lah guna nama Allah untuk memaksa rakyat melantik dirinya Perdana Menteri kerana laknat Allah akan turun kepada mu dan segala konco kunco mu . Allah tiu maha mengetahui setiap niat dan rancangan jahat kamu itu. Bertaubatlah.

No comments:

Post a Comment