Monday, August 1, 2011

Berita Angin Politik lagi !!!!

Aku terkejut mendengar dan melihat Zahrain buat kenyataan yang Tengku Razaliegh telah di hubungi oleh beberapa pemimpin pembangkang utk dilantik sebagai Ketua Pembangkang yang baru bagi mengganti Anwar Ibrahim. Ini adalah sebagai persediaan juka Anwar di dapati bersalah dalam kes sodomi 2 nya.
Mula mula heran juga aku tapi bila dah jelas sikit nampak yang sebenarnya berita itu tak benara pun. Tengku razaliegh walaupun masih beraktif dalam politik tapi ternyata usia tidak menyebelahi beliau dan sungguhpun pernah mencabar Dr.mahathir satu ketika dulu tapi beliau sekarang ini hanya menumpukan kegiatan politiknya di kawasan Gua Musang, yang memerlukan khidmat bakti nya secara khusus.
Oleh itu cerita yang dibawa oleh Zahrain itu adalah berita yang di pancing dari pengail pengail PKR yang masih bersahabat dgn beliau dan mereka telah berjaya mengelirukan fikiran rakyat. Mereka juga berjaya membodohkan Zahrain yang hampir percaya cerita karut ini.
Satu nasihat kepada Abg Zaharain, lain kali periksa dulu berita berita yg di sampaikan oleh PKR ni, dan jangna mudah melatah.

No comments:

Post a Comment