Thursday, August 4, 2011

Rancangan Kotor Pembangkang Nak Jatuhkan Najib

Aku dah agak perkara ini akan tentu berlaku. Ini sudah dijangka terutama bila dah dekat dengan pilihanraya 13. wah ! Anwar , kau memang bijak mengatur strategi tapi aku dah boleh baca segala gerak geri kau .
tahun ini saka berbagai psywar event yang kau buat termasuk demo Bersih yg kau saja panggil Bersih, sehinmgga seluruh negara menjadi kacau. Kemudian kau ganggu Polis denagn alasan Polis kejam terhadap pendemo jalanan seperti kau yang kena gas pemedih mata. Kemudian kau attack judicial system konon nya tidak ada keadilan dan yang terkini kau menghasut dengan menghebah berita terdapat gerakan untuk menjatuhkan Najib didalam UMNO sendiri! What a big joke!
Untuk makluman kau yang teklah lama di buang dari UMNO , sekarang ini UMNO adalah didalam keadaan terkuat untuk menentang sesiapa pun termasuk kau sendiri yang tidak yakin boleh menang pilihanraya tanpa bantuan dari DAP dan PAS !
UMNO sekarang boleh bertentang mata dengan DAP untuk merampas Pulau Pinang dan Selangor!.
Nampaknya kau terlupa yang DAP dan PAS sekarang sedang merangka satu strategi untuk menang pilihanraya tanpa pakatan dengan PKR kerana kepada mereka PKR adalah parti yg akan menjadi liabiliti kepada pakatan mereka. dan PKR juga adalah didalam kedaaan paling lemah dan sudah pasti tidak mampu menang PRU 13 nanti.
Ini buakan satu gertaakan tapi realiti dan kamlumat ini di perolehi dari beberapa orang kuat DAP yang kami kunjungi . Jangan terkejut kerana berita ini lambat laun akan sampai pada kau juga Anwar. Mjungkin juga kerana kau tidak mungkin dapat di sekamatkan lagi dari kes mahkamah yang akhirnya akan menempatkan kau semula di Sungai Buloh. Inilah yang dipanggil kudrat , dan kudrat kau akan terjadi sebegini rupa . A Tragic Ending !!!!!

No comments:

Post a Comment