Tuesday, November 8, 2011

APA LAGI FITNAH TERKINI TERHADAP PM SELEPAS INI.

Hari ini Perdana Menteri DS Najib Tun Razak dan rombongan berlepas pulang dari Arab Saudi selepas mengerjakan fardhu haji di Mekah. walaupun beliau berada di Tanah Suci dan sedang melaksanakan hukum haji , di Malaysia ada lagi berita fitnah terkini yang di tabur oleh pembangkang yang tidaj henti henti memfitnah DS Najib dan keluarga nya . Geng geng pembangkang ini cemburu mekihat betapa Najib dan rombongan di beri layanan yang baik dari kerajaan saudi Arabia sedangkan ketika ini ramai rakyat yang mempertikaikan betul atau tidak Anwar Ibrahim sudah melakukan ibadah haji. Beliau mengaku telah membuat haji tetapi pada ketika yang sama beliau di laporkan berada di Jakarta menghadiri persidangan antarabangsa. Adakah Anwar boleh berada di dua lokasi dalam masa dan hari yang sama? Tuhan saja yang tahu , tetapi lebih banyak kepada cerita tidak benar. Ini adalah kerana terdapat bukti bergambar dan laporan akhbar yang menunjukkan Anwar berada di Jakarta pada waktu itu. Jadi bilakah Anwar naik haji? Naik mak haji mungkin kut 1 kerana Kak Wan telah buat haji.
Pokoknya , jangan fitnah orang lain yang sedang menjadi tetamu Allah. Apabila Allah menunjukkan yang benar, terdiam seribu bahasa .
Begitu juga sebelum ini anak Najib di kata belanja boros di Perth , Australia ketika Najib menghadiri sidang Komonwel . Akhirnya akhbar dari Australia yang membawa berita tersebut memohon maaf tetapi sumber yang memberi berita tersebut masih bersembunyi tetapi kita semua tahu siapa si hidung belang itu. tak perlu di hebahkan kerana satu Malaysia sudah tahu tembelang besar ini.

No comments:

Post a Comment