Tuesday, November 8, 2011

Dosa Badrul terhadap umat Melayu amat besar!

nbaliklaklah ke pankal jalan.kBadrul Hisham adalah nama yang indah di beri oleh ibu bapanya dan mereka berdoa agar anak itu berbakti kpd bangsanya dan agamanya.Anak itu juga sekarang diberi gelaran pula sebagai chegu, satu gelaran profesyen yang sungguh mulia didalam masyarakat Melayu.Sungguh mulia insan ini.Tetapi alangkah terkejut nya kita sekian lama ini apabila insan yang kita snggap mulia dan kamil ini berubah sama sekali apabila terpengaruh dengan ajakan dan pujukan seorang ahli politik yang hampa dan gagal , Anwar Ibrahim.
Anwar mungkin menjanjikan Badrul berbagai bagai tetapi yang nyata Badrul tidak termasuk dalam bulatan orang kepercayaan Anwar. Badrul dihalang bertanding sebagai ketua pemuda parti dan sekarang ini kedudukan Badrul didalam parti tidak lebih hanya sebagsi pecacai yang terpaksa menurut perintah dan ditarik tali hidung. Kita kesian mrlihat status Badrul kini bertindak pula sebagai tukang canang fitnah Anwar terhadap Perdana Menteri serta keluarga.
Setiap hari Badrul akan di bekalkan dengan brberapa cerita dongeng Anwar mengenai Perdana Menteri dan Badrul lah tukang penaburnya! Badrul tergamak melakukan ini kerana setianya kepada Anwar,tetapi apakah yang Anwar lakukan untuk Badrul? Kosong! Badrul tidak menjadi kaya seperti Azmin , sekiranya ada saman mahkamah maka Badrul lah yang akan tanggung sendirian.Badrul juga bernasib baik DS Najib tidak mahu mengambil tindakan undang undang terhadapnya dalam cerita fitnah cincin yang di fitnah oleh Badrul sebagai telah dibeli oleh isteri Najib, Rosmah. Sekirana berlaku munkin Badrul akan menjadi bankrap! Itu hanya saman dari Najib tidak termasuk dari syarikat Amerika yang dikatakan sebagi penjual.
Itu baru satu fitnah.Sekarang ini sudah terdapatbanyak lagi fitnah yang yelah disebar oleh ayam Pkr ini,
Kita boleh lihat beberapa fitnah lagi yang disebar oleh Badrul setiap hari, dan sekiranya ditulis semua oleh kedua Malaikat dikiri dan kanan nya ,nescaya tak tertanggung dibuatnya,
Sungguh besar dan banyak dosa dosa mu Badrul. Insaflah dan balik

No comments:

Post a Comment