Sunday, November 13, 2011

Bajet Selangor : satu lagi penipuan besar PKR

Kah kah kah ! aku nak terhgelak pun ada , nak muntah pun ada . Ini adalah satu lagi cara pembohongan Khalid Gagap yang sedang dalam kepanasan untuk mencari sokongan dari rakyat selangor. Sudah lah semua orang sudah tahu yang kau tu telah banyak tak tunai janji janji pilihanraya yang lepas, ni dok buat janji baru pulak ! nak bagi gaji minimum pulak tu ! tapi kau bagi Anwar gaji yg below par macam mana? tapi di boleh kaut lebih banyak melalui jalan belakang .
begitu juga dengann harta benda PKNS yang telah banyak di jual kepada Cina Singapura ! Lepas tu pulak gaji Pengurus Besar PKNS dah sampai RM20,000 ! wah kalau gitu gaji Mneteri Besar pulak berapa? Dulu kata hendak berkhidmat untuk rakyat tapi mengapa gaji terlalu besar?
Kami nak tau berapa Khdlid Gagap kaut sebagai Menteri Besar dan berapamexcio kerajaan negeri Selangor di beri gaji serta elaun elaun yang lain.KAmi juga nak tau harta harta PKNS yang telah di juak dalam waktu terdekat ini dan kepada siapa hartanah tersebut di jual . Jawab lah Khalid !

No comments:

Post a Comment